Selasa, Disember 16, 2008

Ekspo Kualiti UiTM Terengganu 2008

Hari ini 16 Disember 2008, bermulalah ekspo Kualiti UiTM Terengganu 2008.  Ia diadakan di Dewan Aspirasi dengan penglibatan belbagai Bahagian/unit, Fakulti dan Persatuan.  BSM Chapter UiTM Terengganu telah dipilih untuk mengambil bahagian dalam ekspo ini.  Ia adalah ekspo yang pertama yang melibatkan Chapter dan petugas BSM telah melengkapkan booth yang disediakan dengan peralatan-peralatan dan maklumat-maklumat yang berkaitan dengan pencapaian Chapter.













Booth BSM telah dihias dan diurus oleh 5 orang ahli PBS (pelajar) yang sanggup mengorbankan cuti mereka demi membantu persatuan dalam Ekspo Kualiti kali ini.
Mereka yang terlibat adalah:

1.   Firdaus bin Mat Yusof (Semester 2)
2.   Muhammad Yusof firdaus Alhad (Semester 1)
3.   Ahmad Nur Fadhil Annuar (Semester 1)
4.   Ahmad Naqiuddin Ismail (Semester 1)
5.   Mohammad Amiruddin Anang (Semester 1)

Ekspo bermula jam 9.00 pagi, sementara majlis perasmian diadakan pada pukul 10.00 pagi. Perasmian telah disempurnakan oleh Timbalan Pengarah HEP, Prof, Madya Haji Rahim bin Ramli yang juga merupakan Timbalan Pengerusi BSM Chapter UiTM Terengganu. Ekspo berakhir pada pukul 5 petang.

Chapter amat berterima kasih kepada BSM Cawangan Terengganu yang telah membantu menyumbangkan bahan-bahan pameran untuk ekspo ini. Terima kasih juga pada semua yang membantu.

"Tunjukkan yang Terbaik"